Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  باربري،نيسان بار ماموت بار باربري،نيسان بار ماموت بار

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

خرده بار چيست

به انواع كالا هاي سبك با حجم پايين كه از ظرفيت يك ماشين باري كمتر است خرده بار گفته ميشود ، براي حمل و ارسال چنين بار هايي ميتواند از خدمات حمل خرده بار استفاده كنيد تا با هزينه اي بسيار پايين تر  حمل بار را انجام دهيد.

بسياري از موسسات حمل و نقل فعال در سراسر كشور خدمات حمل خرده بار را ارائه ميدهند و به صورت كلي روند حمل بار هاي سبك به اين صورت است كه كالا به دست انبار دار هاي موسسه حمل و نقل ميرسد و پس از آن طبق مقصدي كه مشخص شده است، توسط ماشين هاي باربري حمل و ارسال ميشود.

فرايند ارسال و حمل كالا هاي كوچك نيازمند زمان بيشتري نسبت به استفاده از ماشين هاي دربست دارد و براي حمل خرده بار بايد زمان بيشتري را درنظر بگيريد.

از جمله ماشين هاي باري كه براي حمل خرده بار استفاده ميشود ميتوان به نيسان وانت ، خاور ، 911 و ديگر ماشين هاي موجود اشاره كرد كه در صورت استفاده از نيسان وانت مدت زمان كمتري براي حمل بار نياز است.

خرده بار تهران
تهران يكي از شهر هايي است كه بيشترين ارسال خرده بار را به سراسر كشور دارد. در شهر تهران ميتوانيد شاهد انواع باربري هاي كنار باري در منطقه شوش تهران باشيد.

در فرايند ارسال كالا هاي سبك مجبور هستيد تا خودتان بار را براي باربري ببريد كه در بسياري از موارد ممكن است تا حتي مجبور به استفاده از وانت هاي درون شهري باشيد و باعث شود تا كرايه اي بيشتر پرداخت كنيد.

در صورت استفاده از خدمات حمل خرده بار ماموت بار ديگر نيازي نيست تا كالا خود را به دست ما برسانيد بلكه اين رانندگان ماموت بار هستند كه خود را در مبدا حاضر و اقدام به بارگيري ميكنند و در نهايت نيز طبق مقصدي كه شما تايين كرده باشيد كالا تخليه ميشود.

خرده بار تهران توسط نيسان وانت موجود در تهران صورت ميگيرد كه ماموت بار با داشتن 70 هزار راننده فعال نيسان وانت توانسته تا در تمامي مناطق تهران ارائه خدمات داشته باشد و همچنين به پوشش سراسري كل كشور دست پيدا كند.

ارسال خرده بار از كرج
كرج نيز از ديگر شهر هاي پر جمعيت كشور است كه همواره ارسال خرده بار از كرج اهميت ويژه اي داشته است، به همين دليل است كه ماموت بار اقدام به تاسيس نمايندگي در اين شهر كرده است تا به طور كامل نياز به ارسال كالا هاي سبك از كرج برطرف شود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/18 ساعت: ۱۷ توسط:amutbar :